dilluns, 13 de gener del 2014

Una Tilda per Reis

Més regalets de Reis!
Más regalitos de Reyes!

La meva cosineta està enamorada de la Tilda que li vaig regalar fa gairebé un parell d'anys! Així que aquests Reis han estat bons i li han portat una nova Tilda. I amb una novetat: que li pugui canviar de vestit! 

Mi prima está enamorada de la Tilda que le regalé hace casi dos años! Así que estos Reyes han estado buenos y le han traído una nueva Tilda. y con una novedad: que le pueda cambiar de vestido!



Aquest és el vestit original de la Tilda. I per a que fos senzill treure el vestit vaig solucionar-ho obrint-lo per darrere i posant-li un gafet. Aquest és el resultat:

Este es el vestido original de la Tilda. Y para fuera sencillo sacarle el vestido lo solucioné abriéndolo por detrás y poniéndole un cierre. Este es el resultado:


I l'altre vestit que li vaig fer va ser aquest. Volia fer-ne un que fos fàcil de posar i treure. No trobava per internet cap patró que em fes el pes, així que me'l vaig inventar! ;P

Y el otro vestido que le hice fue este. Quería hacer uno que fuera fácil de poner y sacar. No encontraba por internet ningún patrón que me gustara, así que me lo inventé! ;P






 I tot apunt per regalar!! I us he de dir que va ser un èxit! :)

Y todo listo para regalar!! Y os tengo que decir que fue un èxito! :)





Espero que us hagi agradat!! Fins la pròxima!!

Espero que os haya gustado! Hasta la próxima!!

3 comentaris:

  1. Molt maca! I molt bona la idea de poder canviar-li els vestits!

    Per cert, el blog ha quedat molt xulo amb aquest canvi :)

    ResponElimina
  2. Uauuua Carla! ESPECTACULAR! No pot ser més dolça! m'encanta! una abraçada guapa!

    ResponElimina
  3. Carla no me extraña que fuese un exito,me encanta y me parece muy original la idea de poder cambiar los vestidos.
    Te invito a pasar por mi blog y recoger el premio que quiero compartir contigo.
    Te lo mereces, un beso guapa!

    ResponElimina